View Single Post
Trådstarter
9
Tusen takk for flere gode forslag og råd i denne tråden, og beklager sen respons fra min side.

Den siste uken har jeg egentlig forsøkt å vurdere Philips Fidelo X2 og Beyer DT770 opp mot hverandre - begge virker som gode og solide all-roundere. Som tipset i denne tråden ser jeg også at Fidelo X2 er på tilbud i skrivende stund.

Jeg har imidlertid èn bekymring som forhindrer meg i å gå til innkjøp, og jeg var nok ikkje tydelig i første post, men jeg ønsker/trenger et headset som er mulig å bruke ved reiser. Dvs. headsettet vil ikke bli brukt hjemme i stuen (som jeg har forstått er anbefalt for både DT770 og Fideo X2). Jeg reiser mye kollektivt med buss, båt og tog, og det er her bruket er tiltenkt.

I de aller fleste anmeldelser av DT700 og Fidelo X2 påpekes det de ikke er portable, da de begge er nokså store i størrelse. I tillegg neves det at de ikke kan foldes sammen og at det ikke finnes noe oppbevaringsboks for dem slik at de kan ligge beskyttet i ryggsekken jeg alltid reiser med.

Hva tenker dere med peiling?

Er det slik at jeg bør styre unna DT770 og Fideo X2 dersom jeg nesten eksklusivt skal bruke dem på reisefot?

Har dere noen andre tips til gode headset med ledning som er (relativt) portable?

Jeg er forsåvidt villig til å strekke meg opp mot 2000kr for et headset som kan tilfredsstille disse kriteriene.

Setter veldig stor pris på videre innspill og tips! Takk!