View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Eg har argumentert for det: det ser ut til at universet har ei universell fartsgrense. Du kjem med handwawing, og påstår at "dei har komt lengre", og derfor kan ignorere slikt. Med respekt å melde er det ikkje eg som har mangel på argumentasjon her.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke sagt at det IKKE finnes en universell fartsgrense. Jeg vet godt vi har en universell fartsgrense. Jeg sa VI ikke vet alt innen fysikk og har alldeles ikke funnet ut av alt som finnes innen fysikk. Det er jo felt vi observerer men ikke forstår oss på.. Så les mitt poeng: Vi vet ikke hva vi kan forvente å finne i fremtiden.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Med studert ufologi meiner du at du har beglodd youtube-videoer natt til lørdag? Eller har du ein faktisk grad i temaet?
Vis hele sitatet...
Tja, kanskje du kan slutte med dine "hersketeknikker" ..eller jeg vil kalle det for nedlatende håning.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kor mange år eg har studert fysikk er forøvrig ikkje relevant. Er det eg skriv etterprøvbart, eller ikkje? Er det korrekt?
Vis hele sitatet...
Spørsmålet var hvor lenge du har studert Ufologi.. glemte du å svare på det ?

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Fnis.

Du. Har. Intervjuer. For å kontre naturlover. Eg kan sikkert skaffe ti intervjuer med folk som hevder at dei har sett steiner fly. Er det nok til å overbevise deg om at steiner kan fly? Det er faktisk ikkje mogeleg å ta argumentasjonen din her seriøst.
Vis hele sitatet...
Dette med hersketeknikker er jo noe du kunne tatt deg en omgang med. Du er jo direkte ufyselig i svarene dine Vidarlo, du ser det nok ikke selv og det er ikke første gangen jeg ser deg være nedlatende. Og ikke gidder du ta deg tiden til å studere temaet eller spørre hvorfor jeg mener det jeg mener.

Sitat av xxxXxxx:"
Her er ett klipp:

https://www.youtube.com/watch?v=-2b4qSoMnKE"

Dette klippet er av Ex-Pentagon sjefen for Pentagons AATIP program hvor han forteller hva han opplevde. Denne linken gav jeg etter forespørsel ifra Alge.

Her har videoen lite å si da denne er velkjent og var ikke poenget. Poenget var hva Luis Elizondo hadde å si.

Også du kommer med en Debunking Mike link...
https://www.metabunk.org/threads/nyt...n-object.9333/

Viser jo at du ikke gidder å høre på folk som har førstehånds erfaring med dette, men å dra frem idiotiske teorier ifra andre er mere din vei. Ikke har du kjennskap til Gimbal systemet på disse flyene som tok disse opptakene, ikke hører du på piloter som har årevis med erfaring.. men Debunk Mike, ja han tror du på!