View Single Post
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Ilandsproblemene fortsetter å balle seg på. Jeg blir flau over alle som forhindrer fremskritt i samfunnet. Jeg blir dels enda mer flau når det er mine skattepenger som skal til for å drive byråkratiet og maset slike som deg gjør nødvendig.
Vis hele sitatet...
Bare fordi det introduseres ny teknologi betyr ikke at det automatisk er ett fremskritt.

Om du ser på sikkerhetsaspektet og ikke minst det økonomiske for sluttbruker så er ikke dette nødvendigvis ett steg i riktig retning.

Å la strømselskapene bruke tidsbaserte priser for å styre forbruk er galskap, vil du virkelig tilbake til tellerskritt på internetttilkoblingen din hvor du måtte sitte oppe om natten for å laste ned større filer grunnet lavere pris mellom kl 21 og 07?

Agder Energi har sagt rett ut at deres mandat er å få betalt så mye som mulig for strømmen de produserer (i en hvilken som helst annen næring ville jeg vært 100% enig, men ikke kritiske ting som strøm), det vil si at de vil bruke pris for å utsette utbygging.

Jeg håper ikke du tror at vi har fått AMS ene og alene for å slippe å registrere forbruk manuelt?
OG hvem tror du betaler for AMS?