View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
1) Cannabis - spesielt da grønt vel og merke, samt 2) kokain, veldig kult og får deg gira og kåtat. Grønt <3


På speedliknende jeg har prøvd, så har jeg aldri opplevd noe som tilsvarende cannabis og kokain. Men det er kanskje fordi jeg personlig ser annerledes og sikkert litt _ned_ på standard amfetamin og alt som følger med det.. For meg er ritalin, amf, andre amfliknende stoffer ensbetydende med arbeid og kreativitet. Ingenting seksuelt opphissende ved det. Så dét så.


Når det gjelder opiater og psykedelika har jeg ikke prøvd ifbm kåthet, så der har jeg ingenting å si på.

MDMA/E heller ikke - dessverre for å si det sånn, altså sett i.ft temaet her. Dette der må oppleves en skikkelig en gang. Har hørt mye om MDMA og sex, og at det skal være ensbetydende med himmelriket.

Alkohol, veldig forskjellig. Øl - overhodet ikke. Vin, særlig finere vin; ååå ja! Sterkere enn vin; veldig forskjellig.

(Skjønner sånn btw faen ikke hvordan folk kan pule på øl for å si det litt upent...)

Ellers er jeg øl-fan, men øl er for meg overhodet ikke synonym med trådens tema.

Sitat av skukketrure Vis innlegg
iogmed at jeg er lever i ghbrus 24/7 noe som gjør at jeg (ihvertfall for min egendel ikke har evnen til å bli pinlig berørt) rekken er lang,men kan nevne sex under frokostbufeen på hotell (siste natt og vi forlot hotellet tvert etterpå,ellers hadde det nok blitt grønne vegger), [COLOR="RoyalBlue"]sex på togperong med friskt med tilskuere, sistnevnte ble bare gjort for å sjokkere å observere andres annsiktsutrykk[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Døh?

Særlig på det som er farget blått, ..du la nok antageligvis litt på, gjorde du ikke??
Sist endret av aeon_illuminate; 24. desember 2013 kl. 20:56.