View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Ja det står masse drit i det gamle testamentet og. Men i koranen står det rett ut at kvinner er underlegne mannen. Skal vi finne oss i det? Kvinnen må skjule seg selv fordi mannen er "kåt" Er det mulig.?
Vis hele sitatet...
Denslags finn du i bibelen og. T.d. denne oppsummerer det. Du kan ikkje på grunnlag av slike ting dra slutninger om at ein religion er påfallande mykje verre enn den andre. Då må du sjå på praktiseringa.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Vidarlo, Da snakker vi jo om sekulære "muslimer", Har mange venner som er like mye muslimer som jeg er kristen. Det blir litt feil å ta de med i sammenligninga.
Vis hele sitatet...
Nei, for det er dei moderate og lett sekulære som er i fleirtal. Dei kaller seg muslimer, og mange av dei unngår svinekjøtt. Og gjerne alkohol. Du har heile spekteret, der, som i andre religioner. Frå folk som vil drepe alle som ikkje har rett tru, til dei som går i moskeen kvar fredag og vasker trappeoppgangen pliktoppfyllande, til dei som er i den kategorien eg nevner.

For om du sammenligner dei mest ekstreme muslimane med vilkårlege ekstremister frå andre religioner så stiller samtlige omtrent likt. Ekstreme kristne har få problemer med å drepe. Ekstreme muslimer har få problemer med å drepe. Ekstreme buddhister har få problemer med å drepe.

Men ingen ved sine fulle fem vil påstå at vi bør anklage statskyrkja for det westboro baptist church gjer. Vi ser skilnad på moderate og ekstreme kristne, og flirer litt av sistnemde.

Poenget mitt er på ingen måte å sei at islam ikkje har sine svin på skogen, men at bildet bør nyanserast - og at ein legg merke til dei som skrig høgast. Altså ekstremistane. Å nyansere det, og få fram at det store fleirtalet av muslimer trass alt er folk som alle oss andre trur eg er viktig.
Sist endret av vidarlo; 18. mars 2017 kl. 10:27.