View Single Post
Vil bare si masse lykke til videre, benzo-abstinenser er et helvete. Har skrevet en tråd her om det selv, da jeg var i knipa (og da ikke engang med årevis bruk). Husker jeg begynte å grine for alt mulig rart, at jeg hadde tics i hele kroppen (særlig armene/hendene og i trynet), og at jeg rett og slett "ble" bi-polar, med både maniske og depressive timer/dager/uker. Å være med andre mennesker var selvsagt helt utenkelig.

Disse abstinensene skjedde etter jeg slutta cold-turkey, siden jeg følte meg helt OK før jeg slutta. Hadde aldri cravings etter piller etter slutt heller, men etter ei ukes tid, så skjønte jeg at det jeg opplevde var pille-abstinenser. Har opplevd abstinenser for det meste (bortsett fra minus), men benzo-abstinenser virka nesten "usynlige". Jeg skjønte ikke at det var abstinenser, og jeg følte ingen cravings for flere piller, jeg bare hadde det helt jævlig.

Gikk grinende inn til fastlegen (til en hastetime), og forklarte problemet, og satt opp en nedtrappingsplan selv, som foregikk over 2 mnd, og etter det har det gått veldig bra. Men som sagt, så hadde jeg ikke årevis med bruk, kun 4-5 måneder.

God natt, føler med deg.