View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Holy shit, hvem inviterte kvinnegruppa ottar?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sier ikke at det er positivt, bare at man ikke trenger skeie ut hva trådstarter lurer på, det greier han fint finne ut av selv om han ønsker det.
Vis hele sitatet...
Oisann, beklager å ødelegge godstemningen med mine ekle fakta, gutter. Jeg er forresten ikke medlem av Ottar, og trodde heller ikke bare inviterte kunne delta i tråden.

TS lurte på om det er digg å kjøpe horer i Amsterdam, og det kunne jo tenkes den informasjonen her er relevant for hvor digg det føles. Hvis det ikke er relevant så er det vel bare å drite i det. Kos deg i Amsterdam, TS <3




Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så fordi man i Nederland har sett flere trafficking offre med legalisering så går det ikke ann å legalisere uten at det blir flere trafficking offre av det?
Vis hele sitatet...
Jeg påstår ikke at det ikke går an, jeg påstår at all forskning så langt tyder på at det ikke er slik det blir. Jeg skifter mening på en femøring om du kan overbevise meg om at legalisering minker problemet. Dette er ikke en personlig prinsippsak for meg, men det er åpenbart ganske personlig for en del her som ønsker å fortsette praksisen sin uten å ta realitetene inn over seg. Jeg kommer ikke til å diskutere dette noe mer her i denne tråden hvis ikke TS ønsker det, han har sikkert fått nok info nå til å vurdere hva han vil synes er digg.
Sist endret av *pi; 3. november 2019 kl. 14:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.