View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Med all respekt å melde så er det med. Om du ser på kompetansemåla for kva du skal kunne etter tiandeklasse nemner dei "gjere greie for korleis ulike politiske parti fremjar ulike verdiar og interesser, knyte dette til aktuelle samfunnsspørsmål og argumentere for eige syn"

Eit tenkjeleg alternativ er at du faktisk ikkje fulgte med på undervisninga, fordi du fann det uinteressant på det tidspunktet. Men det er altså med. Tar eg ikkje heilt feil var framveksten av sosialdemokratiet eit ikkje uviktig punkt i samfunnsfag.
Vis hele sitatet...
Er nylig ferdig med VGS, og kan si med sikkerhet at den undervisningen vi fikk innad politikk baserte seg i liten grad på egen refleksjon rundt de ulike partiene - noe jeg vil påstå er ganske vitalt for å kunne skape gode samfunnsborgere.

Det var mye "parti X står for datt, og parti Y står for ditt", det var lite fokus på nøyaktig hvorfor et enkelt parti hadde de ulike grunnverdiene, og hva en slik tankegang fører til. Altfor lite fokus på det praktiske resultatet av måten de ulike partiene fører sin politikk på.

Nå er dette min erfaring da, og det representerer jo overhode ikke skolesystemets helhet på emnet. Men jeg tror også at litt av grunnen til at vi aldri satt oss dypt inn i emnet (noe jeg mener man burde) er at det er 1. ganske sårt for lærere og holde seg upartisk, 2. skummelt for de som ønsker å engasjere seg og 3. mange folk driter i politikk på den alderen.