View Single Post
Blixus's Avatar
Trådstarter
404
Sitat av mistawest Vis innlegg
"How to win friends and influence people" av Dale Carnegie er nok midt i blinken for deg. Også "Thinking Fast And Slow" av nobelprisvinneren Daniel Kahneman er verdt å ta en titt på. Denne handler bl.a om hvordan vi tenker og hvorfor vi tenker slik, og gjør leseren klar over mange interresante psykologiske fenomener.

Også verdt å nevne "The Chimp Paradox" av Steve Peters.
Vis hele sitatet...
Føler faktiskt jeg har kikket etter "How to win friends and influence people" boka før? Isåfall, tusen takk! Den bestilte jeg ihop med 50cent boka som ble anbefalt over, og Becomming a Son.
"Hvordan vi tenker og hvorfor vi tenker slik" Er jo akkurat innafor her, den skal jeg også definitivt titte på, går den inn på et avansert nivå eller holder den seg folkelig?

Sitat av SteadyEddie Vis innlegg
Yuval Noah Hararis "Sapiens" og oppfølgeren "Homo Deus" er glimrende faktabøker. Vil du ha spenning/fiksjon anbefaler jeg John Ajvide Lindquvists rare skrekkflørtende bøker.
Vis hele sitatet...
Hørtes fett ut, skal lese meg litt opp på dem først etter som jeg har 5-6 bøker på vei allerede Litt spenning inn i alt dette kan være topp, takker!
Sist endret av Blixus; 29. juli 2018 kl. 01:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.