View Single Post
Jeg anklager deg ikke for dette for å være slem, men det begynner å se ut som at denne personen egentlig er deg når man legger alt sammen og leser litt mellom linjene.

Hvis det er du som opplever dette så er det kanskje din første (rusutløst)psykose. Det kan være veldig skummelt, og det føles helt ekte ut. Man kan innbille seg ting som at alt smårusk ser ut som insekt, og synsbedragene blir bare mer ekte jo mer opphengt man blir i det. Slike episoder pleier ikke å vare lenge med mindre du tilfører mer rusmidler eller får veldig oppheng i noe som foregår i uvirkeligheten, men det kan høres ut som dette har vart en stund i dette tilfellet.
Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å ønske deg lykke til og håpe det går over snart. Søvn, rolige omgivelser med noe god mat og drikke kan hjelpe på, og selvsagt ting som quetapin og beroligende.

Det er livsfarlig når man er så ute at man innbiller seg at man drar ut orm fra både øye og anus. Vi er i stand til å innbille oss alt mulig, litt rusk i kanten på øye kan fort bli om til en orm, og da har du det gående.
Det kan ende med store skader om man kommer til det punktet at man begynner å skjære i kroppen eller bruker andre redskaper for å «dra ut flere ormer». Det høres ærlig talt ut som at dette punktet begynner å nærme seg.

Uansett hva tilfellet er og hvem det gjelder så håper jeg at det ordner seg snarest, ekte eller ei- det er en veldig uhyggelig situasjon.