View Single Post
Jeg ville bli hackerman på barneskolen :P Fikk erfare at trojanske virus som gav kontroll over PCen ikke var leketøy. Var masse artige funksjoner som matrix-chat og spinning av skjerm. Satt og testa alle funksjonene på egen PC, for å sjekke at det funka.

Endte med at jeg presterte å trykke format, siden det programmet virket så harmløst. Flirte litt etter å ha trykket ett par ganger uten at det skjedde noe, tenkte yes, jeg hadde rett. Så skulle jeg inn på c/programfiler og finne spill, men da la jeg merke til at alle mappene på hele PCen var tomme. Begynte å gå opp for meg hva som var i ferd med å skje, så jeg restarta PCen for å avbryte, men det var for sent. Hele PCen med operativsystem og alt kreperte rett forran meg

Måtte riktignok bare reinstallere windows og laste ned spill på nytt, men kjipt nok for en kid som ikke har gjort det før og har foreldre som ikke akkurat kan hjelpe til. Det var jo på den tiden du ikke kom på nettet fordi du ikke hadde driver til netverkskortet installert. Det er vel kanskje den ene positive forandringen med windows?