View Single Post
Trådstarter
10
Sitat av ShadowFiend Vis innlegg
Jeg skumleste litt her og der men tror ikke du en gang skrev hva planen din framover var(?) Slutte skolen, og så? Røyke mer? Ikke gidde å søke jobb? Forsette og innbille deg at cannabisen er det som gjør livet ditt komplett?

Røyk i ett år til og jeg tror du kommer til å våkne - da skulle du være relativt innrøyka og slett ikke være like glad i hash/pot lenger (om du røyker så ofte som du sier)..

Imo
Vis hele sitatet...
nei jeg gjorde kanskje ikke det, beklager, men jeg holder på å finne jobb nå. jeg har ikke tenkt å ligge i sengen hele dagen istedefor skole. dere ser kanskje for dere at jeg røyker litt mer enn jeg kanskje gjør. 3-4 ganger i uken som jeg skrev, det er noe jeg vil kalle en god uke og jeg røyker absolutt ikke HELE dagen, det gå for det meste på kvelder, selvom jeg også kan ta en mornings en gang i blant. og jeg mener absolutt ikke at cannabis gjør livet mitt komplett, ikke på noen måte. det er bare en bonus i livet mitt som jeg mener forbedrer livskvaliteten min. jeg lærer å vise mer kjærlighet og forståelse, jeg ser skjønnheten i natur og enkle ting mye bedre og lettere. jeg har lært meg å sette pris på ting. og jeg kommer i kontakt meg meg selv.
håper dere skjønner litt bedre nå