View Single Post
Sitat av Ryehill Vis innlegg
Da både filosofisk, spirituellt og hvordan jeg mye lettere finner åpenbare løsninger på problemer, da speisellt personlige problemer.
->
...havnet vi i de dypeste, fjerneste og samtidig mest givende samtalende noensinne for min del. vi snakket om alt fra Alien teorier, til dype samtaler om følelser som fort spant oss ut i masse annet. vi kunne skildre de vakreste fantasi scener og bli fortapt i refleksjon over de vakre ideéne vi kom over. hjernen min gikk på turbo, det høres kanskje rart eller ubehgelig ut, jeg var helt rolig men jeg ville snakke om alt før tankene forsvant. jeg kan ikke beskrive følelsen du får plutselig skjønne ting som du kanskje har grublet på eller ting som har lugget bak i hjernen din eller rett forran nesen din i kanskje flere år. den kvelden kan ikke sammenlignes med noe jeg har opplevd tidligere eller senere. det var Eureka på Eureka!! det føltes som om jeg befant meg i et kollosalt biblotek hvor jeg bare kunne plukke "tankemat" fra de evig høye bokhyllene i det galaktiske bibloteket jeg skjønner jeg bare har sett et ørlite fragment av. og dette her, det er total eufori. det beste av alt er at dette skjer inne i min hjerne. så jeg har tilgang til den. jeg trenger bare en "katalysator" om du vil, for å få tannhjulene til å gå kanskje enda litt smoothere og raskere. alt dette er veldig relevant til det å faktisk bli kjent meg seg selv.
->
..etter å ha gjort disse funnene og observasjonene, har jeg utviklet et mer spirituellt sinn. jeg håper på mere høyde på et høyre plan og kan ofte føle meg veldig spirituell og sammenkoblet med spessielt kompisen min over her
->
..livet er jo tross alt en enste stor meditasjon. du må bare stille de riktige spørsmålene og sette deg mål hele veien.
Vis hele sitatet...
No offence men høres ut som om du/dere tripper på syre/sopp, ikke cannabis

Og:
Sitat av Ryehill Vis innlegg
..angående reisingen. det er fullt mulig å komme seg rundt omkring uten penger, ved å haike etc. det er en veldig fin trå her et sted som en fyr skreiv om hvordan han haiket pengeløs i 2 måneder rundt i verden. og han skal gjenta dette skriver han. jeg kan se om jeg finner tråden, og da kan jeg legge den ut her. og da man eventuntuellt trenger en liten slant penger, er det da ikke umulig å skaffe det?
Vis hele sitatet...
Forsett med denne innstillingen og jeg er rimelig sikker på at du ender opp på gata (med månedlig støtte fra NAV)