View Single Post
Ekspert på påstander
211
Bare kjør på. Det fikk store konsekvenser for meg hvertfall. Jeg tenker av og til hva ville jeg gjort hvis jeg hadde ikke begynt med hasj da jeg var 16 år. Jeg tror at jeg ville fått meg en utdannelse nå eller går på universitet/høyskolen idag. Jeg angrer på at jeg begynte å røyke altfor tidlig og jeg røyker fortsatt. Men nå forstår jeg hvorfor det er viktig å ha utdannelse, men det skjønte jeg jammen ikke da jeg var 16 år og var påvirket i 24 timer.

Da eksen min sa til en god kompis av meg at jeg hadde ikke en framtid fordi jeg røykte hele tida, var arbeidsledig og var ferdig med folkehøgskolen, så begynte jeg å skjønne hvorfor hun ville ikke ha meg og jeg er glad at hun sa det, selv om det såret meg virkelig innerst i hjertet mitt. Der og da skjønte jeg at jeg må få meg en utdannelse og skjerpet meg kraftig med livet mitt. Jeg gjør mitt beste på skolen og er ofte giddeløs med å gjøre oppgaver, men tvinger meg selv at jeg må gjøre det selv om jeg gidder ikke og det funker faktisk. Men egentlig driter jeg i deg TS, bare røyk som du vil og slutt på skolen, så kommer du å angre like mye som meg, kanskje mer når du blir eldre