View Single Post
Sitat av Ryehill Vis innlegg
det er din mening :P jeg er i utgangspunktet en person med mye å gjøre på fritiden, og har mange ambisjober, uansett hvor lite noen her er villig til å akseptere det, jeg vet ikke hva enkelte her vil oppnå ved noen kommentarer men jaja

det er mange apskter i livet mitt som jeg velger å ikke skrive her.
men en ting kan jeg love deg, at selvdisiplin, det har jeg fan meg nok av
skole er bare ikke tingen for enkelte, for noen funker det, for andre ikke. og jeg vet ikke hva du mener med å komme langt her i livet, men jeg trur ikke vi er under samme forståelse der. men det er jo selvsakt individuellt.
Vis hele sitatet...
Men dette her med at skolen "ikke er for alle" biter jeg rett å slett ikke på med mindre du har sosiale problemer eller funksjons vansker, jeg hører den kommentaren hele tiden, og det irriterer meg like mye hver gang. Skolen handler rett å slett om å lære ting og å utvikle evnen til kritisk og kreativ tenking. Hvordan kan dette ikke være noe for alle?

Blir du mobbet på skolen eller ikke klarer å forstå eller følge med på det som skjer på grunn av funksjonshemninger, DA skal du få lov til å si at "skolen ikke er noe for meg". Men når frisk og smart ungdom som deg selv sier at de ikke ser noe verdi (jeg tenker ikke bare på penger nå) i utdanning, da blir jeg nesten provosert

Jeg mente forresten ikke å fornærme deg i det første innlegget, jeg svarte bare på ariesone's kommentar.
Sist endret av Juicekongen; 31. januar 2013 kl. 01:31.