View Single Post
Trådstarter
22
Sitat av foreignmind Vis innlegg
Tabu tema, men helt klart mye mer vanlig enn hva folk tror. Vil ikke karakterisere deg som "hore" hvis du skulle ta betalt for å ha sex med han da dere bruker tid på å bli kjent med hverandre og det ikke er snakk om at du trekker i Karl Johan og tar hva som helst for 200spenn. Se på det som en gave! Hadde jeg hatt mye penger hadde jeg hjulpet venner f.eks - og hva faen har andre med å gjøre med hvilket forhold dere har sålenge begge er fornøyd og ikke tar skade av det? Kjenner en som påstår han og dama ble tilbudt penger for å bli med Stein E Hagen hjem. De fleste har behov for sex - og ha man råd er det vel bedre å betale en normal og oppegående person man kan snakke med istedet for noen som trekker og sansynligvis har HIV etc?
Vis hele sitatet...
Jeg føler meg på ingen måte som en hore, so thanks.

Sitat av Obster Vis innlegg
Vil tro jeg blir slaktet for min personlige mening her, men så tenker jeg plutselig at jeg gir selvsagt blaffen i det.
Jeg synes dette er skikkelig ekkelt. "Jeg kan godt knulle deg, men da må du gi meg kontanter" opplegg er langt vekke fra min tankegang.
Kos dere (han med sexen og du med pengene).
Vis hele sitatet...
Og det er også helt okei og din fulle rett.

Sitat av WhiteHat Vis innlegg
1. Tror du at du kommer til å ta "steget" med å ha sex med han?

2. De gangene dere har møtt hverandre, har tilbudet hans vært tema eller blitt lite diskutert kontra diverse annet?
Vis hele sitatet...
1. tar det som det kommer, vil ikke svare ja eller nei
2. lite diskutert kontra alt annet