View Single Post
Sitat av jt89 Vis innlegg
Ja, vi har møttes opp til flere ganger nå. Han sier han vil bruke tid på å kjenne meg og vica verca. Tirsdag skal vi spise middag sammen - og hvis jeg skal bruke hans ord - på "lånt tid" ergo han betaler for å henge med meg, og hvor fett er ikke det?
Begrunnelsene hans var: 1. Kjeder seg. 2. "Du er så vakker." 3. "Du er så god å snakke med, jeg er ikke vant til å omgås mennesker jeg faktisk kan snakke med".

Så foreløbig en god deal her altså. (Vi har enda ikke hatt sex, men jeg utelukker det absolutt ikke. Han er en hyggelig, pen mann med et kjedelig liv og litt for mye penger, det er alt).

Bare å stille meg spørsmål.
Vis hele sitatet...
jt89, jeg hadde en kommentar tidligere i tråden som jeg ikke mente seriøst i det hele tatt. Uttalelsen var så drøy at jeg trodde alle ville skjønne spøken, og jeg synes folk bør få gjøre som de vil, spesielt når de har tenkt seg så godt om, og virker så reflektert som du er.

Det er bare en ting jeg er nysjerrig på, hvor kjekk er han? Er han Don draper Mad MEn style, eller bare normalt utseende, med bra personlighet? Kunne vært interessant og vite, og håper du og han kan ha masse literatursamtaler sammen.