View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Fant en særledes god og relevant tråd om dette temaet her i tråden på diskusjon.no. Den heter nemlig "Spør en Prostituert".

Dama virker til å være en student i midten/slutten av tjueårene, som er ganske så oppegående og normal, men ønsker å spe litt (hmm..ganske mye) på inntekten sin med prostitusjonen hun driver med.
I tråden der får hun en blanding av spørsmål, mange ganske moraliserende spørsmål, men også mange andre spørsmål som går ut på det rent seksuelle og kroppslige ved virksomheten hennes.

Den prostituerte der virker å ha gjort dette av heeelt eget ønske. Dessuten må jeg si (og dette er kun min subjektive mening), at dama virker som en alminnelig norsk jentestudent som er gjennomsnittlig/over gjennomsnittet smart, men har altså faktisk gått til det skrittet å prostituere seg. Ut ifra det som står, er "kundene" vanlig middelaldrende/sub-middelaldrende og gifte menn med god jobber.
Viktig også å informere om at ingen "bakmenn" står bak denne virksomheten hennes.



(.....)Ønsker absolutt ikke å oppfordre til noe som helst med dette innlegget mitt, tanken var å vise dere til en side der prostituerte (eller "prostituerte" ) virkelig kan forklare seg, og belyse det de driver med for vanlige folk(som synes dette høres skummelt/ekkelt ut).
Så altså, "Spør en prostituert" ligger på diskusjon.no, hvis ikke linken funker. Les og bli litt opplyst , noen av de mest oppklarende trådene jeg noensinne har lest på et nettforum.
Sist endret av aeon_illuminate; 14. november 2012 kl. 00:40.