View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Nyttårsaften 2015ish spiste jeg noe sopp som viste seg å være både flein og trævlsopp(?) eller noe. Så mens jeg trippet så begynte luftveiene å snevres inn og det skummet ut av kjeften. Føltes som om jeg måtte spy, men klarte ikke, det bare rant mer skum ut av kjeften. Ringte en lege jeg var i militæret med - han kunne fortelle at det sannsynligvis var nevnte sopp og at jeg måtte gå til legevakten med en gang., Enten ville det gi seg, eller så ville det tette seg helt igjen, noe som ville ta kun minutter for å drepoe meg.

EN sånn nyhet, når du allerede er godt trippet er jo garantert bad trip. Så jeg tentke til meg selv -så meg i speilet faktisk (noe som selvsagt er frarådet) og tenkte til meg selv "\dette er manndomsprøven min, Så jeg festet videre med fråden rennende . og jeg våknet dagen etter med enda større baller.

Den gangen var jeg redd for å dø pga rus. Det var også en episode der jeg tok base i stedet for GBL, så jeg fikk en massiv overdose. Da var jeg også innom tanken på at dette var slutten i noen minutter - før jeg våknet 5 timer senere.
Vis hele sitatet...
Hvordan blir man reddet av en overdose med base eller gbl?