View Single Post
Sitat av tvilende Vis innlegg

Jeg takker for innspill, og skal i min sak gjøre det klart at det gjelder løgner og forfalskninger, og ikke hva diagnose jeg som sluttmål ønsker å bli påstemplet.
Vis hele sitatet...
Hvis du omformulerer "løgner og forfalskninger" til feildiagnose så trur jeg du har større sjangs for å bli tatt seriøst. Særlig mtp at du vil unngå dette psykosemaset. Lurt å holde dette med sluttmålet utenfor utover at du ønsker å få det bedre.

Jeg ble feildiagnotisert uspesifisert x med tilhørende feilmedisinering i flere år etter mitt første møte med psykiatrien. Det tok noen år før jeg fikk den endret til "rusindusert" x. Det er en vei å gå for å få fjernet en diagnose helt, jeg ble derfor anbefalt å leve med dette da alle behandlere har vært enig i at jeg ikke lenger har symptomer. For meg er dette uproblematisk nå men det har jo vært noe skikkelig dritt og jeg har selvfølgelig følt på at det jeg mistet mange år av livet som "lobotomert" på feil medisiner.

Det må jo bli opp til deg hvor langt du ønsker å ta dette men det kan jo f.eks være en middelvei her med fungerende aspberger uten symptomer på psykose. Husk at mange med Aspberger som faller inn under ADHD.