Tråd: Ble busta
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Jeje, men du bor nå hjemme hos dem, så hvis de ikke vil ha narko liggende å slenge er det vel kanskje forståelig. I tillegg til at det er kjedelig at barnet ditt bruker narkotika. Se det fra deres perspektiv. Du har vel strent tatt ikke en dritt du skulle sagt uansett - deres hus, deres regler.

Er reglene eller folka dine dumme har du desto større grunn til IKKE å skulke pga "buhu skolelei" (give me a break), skaffe deg en jobb, flytte ut og røyke så mye du overhodet vil. Ikke at jeg anbefaler det.
Etter hvert kan det fort bare bli en dårlig vane, men du er i hvert fall fri til å velge delv uten at utenforstående saumfarer skuffer og skap.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner selvfølgelig at de ikke liker at jeg bruker narkotika. Jeg tenker kanskje mest på hva skolen vil gjøre. Kan jeg bli utvist eller må jeg bare igjennom hundrevis av "drugs r bad" samtaler? Vil gjerne også høre tanker rundt rådgiveren som brøt taushetsplikten sin. Jeg forklarte fraværet mitt med "mild depresjon", det kan da umulig være nok for at h*n bryter taushetsplikten right?