View Single Post
Syntetiske cannabinoider er som jeg har nevnt i tidligere poster en dårlig fellesbetegnelse på mange forskjellige stoffer med mange forskjellige virkninger. Så det blir like enkelt å svare på som at hasj og "narkotika" gir samme rusen Hva nå enn det var i mixen jeg kjøpte ble det aldri det samme å røyke etterpå, om det var fordi det sleit på CB reseptorene, eller om det bare gjorde meg veldig tolerant er ikke godt å si, og ja, jeg er klar over at det "aldri blir som første gangen igjen" altså, men det var ett tydelig skille fra før og etter den meget korte, men intense perioden som var for flere år siden. Synthen gjorde meg ekstremt lattermild og gav veldig mye av de samme følelsene som når man tar perfekt mengde og blir LIT. Men si cannabisrusen varer en times tid - halvannen time, så varer synth highen nærmere ett kvarter - 20 min. Men merk at det er DEN typen jeg røyka, det er ikke synth generelt. Etter dette har peaken og morroa jeg får fra ordentlig vare gått over til å være svakere og vare like kort som synthen, kjedelig...

Ja tar jeg en lang pause blir jeg balle, men på en helt annen måte


Er ikke bare å teste ivei nei
Man burde vel ha en enighet om hva som er en akseptabel måte å teste på. Dessuten hjelper det oss fint lite å sitte og bekrefte/avkrefte våre misstanker hver for oss.

Sitat av kallisti Vis innlegg
Supert! Har tenkt tanken selv. Nysgjerrig på resultatet, ser frem til å få klarhet i dette.
Vis hele sitatet...
Har allerede svart altså, så hvis vi skal drøfte hva som er best er det bare å begynne...
Sist endret av knert1; 23. desember 2017 kl. 20:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.