View Single Post
Hei!

Dette gjelder CSGO.

Jeg lurer på om det er noen som har et par tips til hvordan jeg kan bli bedre i CSGO. Jeg har spurt "proffe" spillere, svaret jeg fikk var "Drep noen.", dette hjelper dessverre ikke meg så veldig

Jeg spiller bare på de_dust2.

Jeg trenger tips til hvordan jeg kan få et litt bedre sikte. Jeg føler at jeg er veldig dårlig på det. Hittil har jeg øvd mye på å ikke holde inn fire, men heller trykke en og en ganske raskt, samtidig som jeg justerer siktet hele tiden.

En periode var jeg også i så god form at jeg klarte å holde meg rolig når jeg ble beskutt, og brukte heller tiden på å sikte mot hodet og gjøre et 1-click headshot, istedenfor å begynne å skyte, og justere siktet underveis. Hvis det er noen med tips til hvordan jeg kan forbedre siktet ville jeg satt stor pris på det.

Jeg og en polsk kompis har begynt å spille mye sammen, og spiller for tiden aldri uten hverandre. Vi spiller kun på de_dust2, og har trent ganske mye. Vi er også flinke til å kommunisere.

Til slutt vil jeg gjerne skryte bittelitt av meg selv, kanskje noen av dere prøver det samme? Lastet opp og lenket til en video.

https://www.youtube.com/watch?v=wx8l...ature=youtu.be