View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg

Det var altså for å vise at det ikkje er tull, samanlikna med mange andre parti er det påfallande få med høgare utdanning som stemmer FRP i mine auge.
Vis hele sitatet...
Skal vi ikke bare gi dobbeltstemme til de med minimum 3-årig høyere utdanning i samme slengen, da? Siden de har så mye mer innsikt i samfunnet, som du sier?

Sitat av slashdot Vis innlegg
At det er irrelevant er eg ikkje einig i, det er kanskje ein indikator på at dei med litt innsikt i samfunnet ser problemer i FRP sin politikk? Eller kanskje mangel på politikk?
Vis hele sitatet...
Nei. Hvis tallene stemmer sier det kun noe om hvem FrP appellerer til. Verken mer eller mindre.


Sitat av Bombasa Vis innlegg
Nå er vel strengt tatt ikke alle her inne enig med alle, men det virker litt som at alle er uenige med deg av en eller anen merklig grunn..
Vis hele sitatet...
Gjør det? Okei..

Sitat av nikons Vis innlegg
Jeg beklager dypt og inderlig fordi jeg er villig til å betale så bestemødre kan få plass på et gamlehjem i stedet for å råtne hjemme, og jeg er dypt, dypt lei meg for at jeg bidrar så folk kan sende barna sine i barnehager og på skole.
Og alt dette selv om jeg verken har bestemor på gamlehjem eller barn!
Vis hele sitatet...
Smakløst. Hvorfor skriver du som om dette er noe som er i motsetning til hva FrP vil?

Det er snakk om andre midler for å oppnå målet. Mer private aktører, for eksempel. Har du ikke sett alle som sitter uten sykehjemsplass, bare fordi staten nekter å ta i bruk privatisering?
Sist endret av Apedop; 1. september 2011 kl. 15:26.