Tråd: Stjele bil!
View Single Post
Jeg har først hatt en agent på saken. Han sendte saken til taksering. Noe som trakk ned verdien på min bil 10,000 på 6 måender men jeg tenkte bare jaja.
Så gikk saken tilbake til saksbehandler. Som igjen sendte saken til en svindel agent eller hva nå en de skal kalles. Han fikk nå alle detaljer om min personlige økonomi. Min bestemors helse. Min kjærestes bosteds addresse, fullt navn osv.
Han ville også ha min bestemors fulle navn og hennes fulle bosteds addresse. Hvordan dette vedkommer min bil er ukjent for meg. Burde vel nesten ha tatt fram slektstreet og selvangivelsen for de siste 10 år.
Lånet på bilen er up to date. Jeg betaler FORTSATT Forsikring for en bil som forsvant i MAI!
Når jeg vil ha penger av de blir jeg møtt med påstand om at det er svindel og en bil med startsperre ikke kan forsvinne og at denne typen biler ikke blir stjålet. Hva faen skal jeg si da? Bilen min er borte og det er hovedpoenget. Om den har blitt stjålet, bryti ned til atomer, sprengt i fillebiter, havnet i østeuropa, fått vinger og flydd sin vei eller noe får de etterforske. Jeg vil enten ha bilen min eller pengene mine!
Men kjenner jeg er sliten nå av og krangle med de dag ut og dag inn og få ukjente personer på døra som vil vite alt om meg og min økonomi og min familie.
Jeg har betalt for den tjenesten at de skulle forsikre min bil siden jul, og dette skjer når jeg prøver og få den tjenesten jeg betaler for....