View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
Altså, uten at jeg skal synse om dypere implikasjoner osv. synes jeg dette er en påfallende urimelig tolkning av det Superspurv sier her. Han sier det er lov med litt "gi-og-ta". Det går fint an å tolke med litt velvilje, ikke som en regelrett kald transaksjon, og sier uansett slett ikke at folk skal gjøre noe de misliker.

Det er jo ikke sånn man enten liker eller misliker ting, det går helt fint å ikke ha noen følelser om [insert kink here] utover at partner synes det er kult, og at man forhåpentligvis synes det er kult å gjøre ting som partner synes er kult.

For eksempel: jeg har ikke interesse av å slå til folk flest for sin egen del. Men hvis jeg er sammen med noen som synes det er sexy å få en ørefik nå og da, skal jeg da alltids fleske til - det er jo ikke noe som plager meg i det hele tatt. Da hadde det naturligvis vært uaktuelt, sånn må det jo være.
Vis hele sitatet...
Han skrev rett frem at GOD sex handler om å gi og ta, og at dama tar spruten i munnen fordi HAN liker det, ikke fordi hun liker det. Hvorfor skal jeg tolke det som noe annet enn det han skriver? Er ikke så vanskelig å misforstå hva man mener når man skriver noe slikt. God sex handler overhodet ikke om å gjøre ting man ikke har lyst til bare for å tilfredsstille partneren. Tviler på at han hadde gått med på å få rumpa penetrert av en svær dildo bare fordi dama likte å gjøre det, om analpenetrering på seg selv i utgangspunktet er hard limit.

Men vi trenger ikke spore av tråden av den grunn, heldigvis vet kvinner flest at de må ta ansvar for seg selv og ikke gjøre ting de ikke liker i senga, for å gjøre partneren fornøyd. Litt vanskeligere for unge jenter å skjønne dette, og da burde menn selv ta ansvar og ikke gjøre noe mot jenta som han vet hun ikke liker. "Jeg gjør det fordi du liker det, jeg liker det ikke" bør være nok til at mannen ikke fortsetter å gjøre nettopp det dama ikke liker. Om dama derimot sier "jeg liker det egentlig ikke så godt, men det tenner meg å tilfredsstille deg så da gjør jeg det likevel". Sæd smaker jo ikke godt men jeg kan både gurgle og svelge det om mannen tenner på det, fordi det tenner meg. Om det ikke hadde tent meg eller mannen, hadde jeg ikke gjort det. Skjønner du hva jeg mener?