View Single Post
Sitat av Alf Vis innlegg
Du kommer til å føle deg dritt og være deprimert i lang tid etter du har gått av dritten. Det er det som er den virkelige kampen. Å stå i det.

Etter 3mnd så begynner det værste å lette.
Etter 6mnd så begynner du å få interesser.
Etter 9mnd så begynner du å kjede deg.
Etter 12mnd så har de aller fleste sprukket.

Dette var vertfal slik min reise så ut. Jeg sprakk ikke og jeg fikk ett liv der suget og tankene ble sjeldnere og sjeldnere. Par ganger i uken, men også svakere og svakere.
Vis hele sitatet...
Fader Ja har lest om det her. Har ikke brukt det såå mye og lenge, men lenge nok til å være ganske hekta. Akkurat det jeg har brukt det mot, depresjon, psykisk smerte. Har nå prøvd det meste på en alder av 21. Og siden ungdomsalder har store deler av livet mitt handlet om rus og krim. Nå har jeg nådd endestasjonen, heroin.

Vil ikke gi opp håpet på et bedre liv. Vært i behandling og har sett folk klare kampen mot heroin, og de har et ganske bra liv rusfritt.
Ett eksempel er en kar som har ca 6år rusfrihet fra heroin og alle mulige drugs, men minus var hoved dopet hans. Han er treningsnarkoman, jobber ved rusinstitusjon, og bytta ut avhengigheten og kicket av krim livet med crossfit og flere partnere, altså sex avhengighet som er jo åpenbart mye bedre enn minus og krim livet. Lært mye i behandling og jeg ser at det er mulig og bli lykkelig igjen med hardt arbeid, dedikasjon, NA møter. Og en meningsfull jobb. Jeg gir ikke opp håpet og skal prøve så godt jeg kan og krige meg gjennom det. Psykiske smertet har vært tilstede siden jeg var 12år så det er noe jeg er vant til. Gonna keep my chin up og prøve
Sist endret av Samael99; 22. november 2020 kl. 04:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.