View Single Post
Fuck Mr. Plod!
994
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei,

Store problemer med sex pga angst. Vi har vært sammen i snart to år, men når penis går inn i vagina blir angsten overveldende.

Kan man spørre dps om å få prøve ut benzo mot angst? Jeg har en generell angstlidelse og er generelt sett veldig nervøs og unngår å gå ut og møte nye folk, angsten dominerer livet mitt, selv med kjæresten (kun ved vaginal sex).

Om jeg må anskaffe illegalt, hvilke vil fungere best for å omgås med min kjærestes venner, familieselskap osv? Jeg vil ikke bruke det som rus, jeg vil om mulig ha det i veldig konsentrerte tidsrom, så helst noe som har kort virkning.

Hvordan er det mtp. libido på benzo? Påvirkes det i det hele tatt, eller er det vanskelig å være våken engang?
Vis hele sitatet...


du kunne vurdert å skaffe en vibrator eller womenizer, om damen er komfortabel med dette ofc.
så kan du gi dama nytelse og tilfredsstille henne.
etter en stund så vil du være mere og mere avslappet med dette, også plutselig en dag så er du trygg nok til å hive den vekk og ta fruen?

her kan du øve på å bli trygg i en situasjon uten at du må prestere og du kan føle på det gode stolte følelsen man får av å gjøre partner fornøyd.


"er man redd for å svømme i havet, så kan man begynne med å sitte på brygga å dyppe føttene i vannet"