View Single Post
Tror kanskje du har snudd oversikten over befolkningens bosteder opp ned? Det er vel rundt regnet 4/5 av befolkningen som bor i by/tettsted.

Ja jeg ser den, det rammer blindt og det er veldig kjipt for de som råkes. Bortsett fra å ta den helt ut, forsøke å skape en grasrot kampanje mot det nye regelverket vet jeg ikke noe annet å foreslå. Reglene er kommet og de har trådd i kraft.

Må også la kjøretøyet stå rett som det er pga medisinbruk men nå er jeg blitt vant så det er helt greit. Før de nye reglene kom så rammet ikke gamle regler meg.

Om du tror at du kommer til å stå på disse medisinene en god stund fremover så kan det kanskje være enklere å bo mer sentralt, slik at det er ok kollektivtilbud? Da kan du jo enkelt hoppe på buss, trikk tog eller bane. Om flytting ikke er aktuelt så kan du kanskje undersøke om du kan få TT kort fra kommunen?TT kort er et kort du da kan bruke til å betale transport med. 15 kr i egenandel per tur.

En får trøste seg med det at nye regler er utarbeidet for å forsøke å få ned antallet personer som kjører i ruset tilstand.
Sist endret av frtoretang; 6. november 2017 kl. 04:59.