View Single Post
Sitat av zon123 Vis innlegg
Bor uheldigvis ikke så sentralt at det er mulig å kombinere offentlig transport med de arbeidstidene jeg har.

Det er jo et dilemma, kun sove 2-3 timer per natt og så kjøre, det er jo vanskelig å bevise i ettertid, om jeg var uaktsom, om jeg ikke sier at jeg har sovet alt for lite. Ingen måte å måle det på i alle fall.

Eller gå på medisiner som gir meg en god natt søvn, men der kombinasjonen er i strid med regelverket.

Har i alle fall merket at den dårlige søvnkvaliteten det siste året har gått utover ting sosialt og at jeg er dårlig konsentrert på jobb til tider osv osv.
Eneste løsning på dette er å få sove igjen.
Men kan jo ikke slutte i jobben bare fordi jeg ikke kan kjøre dit, om man skal følge et "duste" regelverk som ikke gjelder andre steder, der de selger allergimedisin med antihistamin helt reseptfritt i butikkene.
Vis hele sitatet...
Så fordi at du trakk det korte strået, og er nødt til å knaske piller pga dette og i tillegg har valgt å bosette deg på ett sted med dårlig offentlig transport så synes du det er greit å kjøre ulovlig?

Forkastelig at du i det hele tatt vurderer det med en holdning som "det er vanskelig å bevise".

Du bor i Norge, du skal ut i trafikken med andre i Norge, du kan velge og enten gjøre noe lovlig med din situasjon eller flytte til ett land som i dine øyne har mer "fornuftige" regler.

La oss bare gi førerkort til alle uheldige sjeler, bare fordi det er "rettferdig".
Sist endret av SinHazzard; 5. november 2017 kl. 21:20.