View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vil kort fortelle om ei veninne som misbruker MDMA. Hun fikk depresjon og angst lidelser i en ung alder, desverre ble hun venner med feil folk, som ga henne MDMA. Om de visste faren ved det eller ikke, det vet jeg ikke. Hun begynte å ta det og synes det var så flott, men hun fortsatte å ta det, for hvem er det som sliter med psyken som ikke blir forelska i noe som føles så bra? Nå tar hun det nærmest hver helg, noen ganger oftere, og hun er ødelagt. Ei søt jente på 19 år, helt ødelagt. Måten jeg har sett henne på tror jeg at hun aldri kommer tilbake. Hun er så deprimert hun klarer ikke å røre på seg uten minst én form for rus, og ettersom hva jeg har lest, har hun nå ikke sjans til å leve et liv der hun ikke vil konstant slite med kraftige psykiske problemer.

Dette var ei jente som kunne blitt behandlet, som kunne mest sannsynlig ha levd et godt liv, utfordrende kanskje, men godt. Nå som jeg ser henne ser jeg at hun vil aldri klare å føle seg "normal" igjen, hun vil nok heller aldri kunne fungere i nærheten normalt uten mye arbeid og medikamenter. Det gjør vondt i sjela mi å ha sett dette, ikke bare med henne, men flere folk.

Jeg ville fortelle dette i håp om at noen leser dette og bestemmer seg for å ta vare på seg selv. MDMA er fantastisk, jeg elsker det, men man må ha respekt for skaden det kan gjøre. Om du misbruker MDMA og er i det hele tatt interessert i å ha det bra, vær så snill ikke misbruk det, vær så snill be om hjelp, før det er for sent.