View Single Post
Marlboro666, at trådstarter og jeg er samme person er jo en interessant konspirasjonsteori, men jeg synes du har svært lite å fare med for at det stemmer. Jeg pleier ikke å uttale meg offentlig om konspirasjonsteorier før jeg er over 50 % sikker på at det stemmer.

For å finne fram til korrupsjon i Norge så finner man en økende mengde info fra korrupsjonsofre på nettet, men du må bruke søkemotoren intelligent og med tålmodighet for slikt noe blir tydeligvis mer og mer regnet som hatprat i Norge i dag. Så jeg nøyer meg med å kun legge ut denne lenken:

Rune Fardal: https://www.youtube.com/channel/UCd-...XpGd2A_kT7j07w

Så hvis man ikke tror det også finne et element av korrupsjon i disse barneverns-sakene etter å ha sett flere av videoene der, men eventuelt at dette kun dreier seg om dårlige fagfolk, vel så er jeg ikke enig, og derfor blir jeg nok også stemplet som konspirasjons-teoretiker av endel folk.

Men det er jo litt merkelig at det i de senere årene er blitt fy fy å tenke konspirasjon i den norske offentligheten, da jeg mener det nettop kan være både nødvendig og nyttig å tenke konspirasjon når byråkrater og folk høyt på strå oppfører seg merkelig og lite adekvat.

Men jeg kan jo bare nevne at det har vært demonstrasjoner i et tyvetalls land mot det norske barnevernet, og regjeringen har vært kjent med dette problemet i flere år nå. Nå har også Silje Garmo fått asyl i Polen etter at hun flyktet fra det norske barnevernet.

Til slutt kan jeg jo bare nevne at en av grunnene til at noen avdelinger i det norske barnevernet så hurtig tar ut barn fra familier før de prøver noe annet, er tydeligvis fordi at hvis de tar ut barn så er det staten som betaler, og hvis barna blir værende så er det kommunen som betaler. Så hvorfor blir ikke det systemet endret når det har vært fokus på det i flere år nå? Og hvorfor så lite mediedekning fra mainstream-media i Norge når dette er en stor sak mot Norge ute i verden?

Vel, hvis jeg skal komme med noen teorier her så blir jeg nok stemplet som konspirasjonsteoretiker igjen, så jeg ber folk kun om: Tenk selv!

Og by the way: Det finnes tydeligvis også mange barnevernavdelinger i Norge som fungerer ganske bra til tross for det systemet de er underlagt, men hvis feks kun en tiendedel av det norske barnevernet fungerer svært dårlig, så er det altfor mye, og spesielt når det går årevis og ingen bedring skjer.