Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Sitat av Sky Vis innlegg
For å si det slik: You will never be the same again... =)
Vis hele sitatet...
Jau, det vil jeg tro stemmer Det er definitivt en av forventningene jeg har, og ser frem til det blir min tur
Jeg tror jeg går for en Ayahuasca først, og er sikker på det er noe som er bra for meg, og noe jeg faktisk har godt av, selv om jeg ikke fullt ut forstår opplevelsen av dette og konsekvensene.

En ting..

Det er jo slående hvor spennende og flott alle mulige tripprapporter og dokumentarer rundt om på nettet er, alle, selv mange av de som har vært dypt nede i "kjeller´n" på Aya/DMT virker å være glad for å ha opplevd det.

Jeg er vant til kritikk som motvekt i kontroversielle ting og tang, men har ikke funnet det av noen grad rundt Aya/DMT. Ikke på vitenskapelig nivå heller. om en som er mer eller mindre ateist og marxist så er jeg vant til at alle "sannheter" og teorier blir satt på prøve fra alle hold før den er akseptert og "vedtatt".

Konklusjonen for meg til nå er, at dette er et fantastisk molekyl som gir deg muligheten til å droppe inn i en annen dimensjon som føles virkeligere enn vår "normale" virkelighet. I denne dimensjonen finnes det selvstendig "liv" som vi muligens kan kommunisere med, og vi møter oss selv der og kan gjøre mye ift våre egne liv og tanker. Også tror jeg det er skikkelig fint der

Simple as that? ..neppe


Dette er bare så et ubeskrivelig spennede stoff eller hva jeg skal kalle det..

PS: Lurer på hvordan Ayahuasca vil fungere i en setting med mektige romsdalsfjell, eller merkelig lavanatur på Island(har bodd der...forøverig et land der 50% av hele befolkningen sier de oppriktig tror på alver)

Velvel..