View Single Post
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
(om han hadde en egen datter, ville vel hun vært i samme aldersgruppe?)
Vis hele sitatet...
Men hun er ikke dattera hans.

Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Det vitner for meg om en perversitet som jeg helt ærlig forbinder litt med pedofili
Vis hele sitatet...
Denne logikken blir også ofte brukt. Hater å måtte påpeke dette. la oss sjekke dictionary: seksuell preferanse for prepubertale barn. om du puler dattera di etter hun er fylt 25 er det nok noe galt her, men du er ikke pedofil.


[COLOR="Red"]Statistisk[/COLOR] sett tenner flest menn på jenter fra seksuell lavalder til de er 30. etter det begynner kurven å falle noe.

Jeg syns denne samtalen er så rar. Samfunnet vårt skriker silverfox mannfolk og uuuunge jenter. Statistisk sett søker mesteparten av dere her inne "Teen" når dere skal se nakenbilder av jenter. Dere ser på Hollywood filmer hvor skuespilleren eldres for hver film, mens skuespillerinnen forblir 25år. Victoria Model's jenter på byens plakater som ikke er fylt 20 (og jeg kvier meg til å faktisk søke opp hvor unge de kan være de som pryder Oslo City's vegger i sine nye hvite truser) Og så er du sjokkert at denne mannen vil ha ei yngre jente? og sier det minner deg om pedofili? Det minner meg om samfunnet vi lever i.
Personlig tror jeg det er kodet i DNA vårt. Eldre mannfolk kan ta vare på deg. Yngre jenter kan lettere føre genene dine videre.


Jeg syns det er andre ting mye mer interessant å diskutere i denne sjangeren.
  1. Har vi blitt et samfunn som infantiliserer ungvoksene mennesker som før hadde et mye større ansvar i samfunnet?
  2. Har en økene feminisering og hollywood romantisering ført til nedgang i ekteskap og økende skillsmisser?
  3. Er det også grunnen til at flere finner seg mer ekteskap med tradisjonelle roller med yngre jenter fra Thailand, eller kan det ha noe med svakere sosiale egenskaper, kanskje i kjølevannet av infantilisering og teknologi?
  4. Ungene vi etterlater i brutte ekteskap er i ferdt med å arve samfunnet fra den eldre generasjonen og snart (om ikke det har allerede skjedd) er det flere skilsmisse kids der ute enn ikke. med det kommer en bølge av bagasje og psykologiske varianter. som Daddy issues for eksempelt. Jeg ser en økende "meg, meg, meg" trend ute og går. hva tenker vi om de neste 30 årene?

Dette er spørsmål jeg syns vi burde diskutere. Ei forbanna 25 åring og en 45 åring på kafe med meg hadde jeg sett som mine likesinnede og behandlet dem begge som godt voksene mennesker.

Jeg går så langt som å kalle dette social peakcocking.
Sist endret av Marori; 24. mai 2016 kl. 10:49.