View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kanskje du burde fokusere på angriparen då, som fullstendig utan grunnlag fabrikerer grunn til å angripe eit land som ikkje har truga dei?

Det er nøyaktig ein part som har ansvar her: Russland.
Vis hele sitatet...
Mer insinuering ser jeg. Selvfølgelig har Russland skyld og ansvar i denne situasjonen. Men hva hjelper det å å peke fingeren og rope forbryter? Putin er bestemt og har alt å tape på å trekke sine krav og invasjonstyrker.

I en perfekt verden skal alle få velge hvem de vil ta side med, om de må ta en side.. Men nå har Ukraina en sint mye større nabo som mener de har rett i sin sak, kanskje greit å fire kravene sine litt slik at det ikke bryter ut i fullt helvette som det nå har gjort?

Hvorfor har vi ikke f.eks rettet opp Nord-Korea sin ideologi, og innført vår egen?

Å komme frem til et kompromiss vil tjene begge parter mer enn det vi har på gang nå, kan du/dere virkelig være uenig i det?

Hvorfor spør dere som angriper meg her ikke hvorfor jeg synes det jeg synes, istedet for å komme med synsinger om mine meninger og være forutinntatt? Vi kjenner ikke hverandre.