View Single Post
Sitat av knert1 Vis innlegg
Jeg er så glad jeg sa opp kiwi jobben og fant på noe annet for mange år siden... Alt blir bedre når vi får selvbetjening på en skjerm som alltid smiler til oss og de ansatte heller kan gå til nav og være sure. At du syntes de nye stillings utlysningene er kvalmende mens du klager over at noen butikkansatte ikke har stripsa opp smilebåndet sitt opp til øra er mildt sagt motstridende i mine øyne.

Det er jo nettopp denne typen ovenifra og ned holdninger som er med på å motivere sjefer til å lage utlysningene så inni hampens bak mål. Er det ingen som tenker på at det er mennesker som kan ha dødsfall i nær familie, brudd i forholdet, eller kanskje sitter det og lurer på om h"*n har fått corona? Eller hvor vondt det gjør i smilebåndet og hvor unaturlig og anspent man kan føle det er å smile i 8 timer? Er ikke alle som sitter i kassa 5 min om gangen.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke skrevet at alle virker sure på butikk. Jeg skriver bare at jeg ikke skjønner hvordan mange fikk jobben, når de står og murper. Når de ikke engang kan noe om varene. Jo jeg tenker på det...hvordan klare å smile og ha all energien om du er dumpet, dødsfall, fått sykdom osv.. men på jobb skal du visst være på jobb...
Men ærlig talt.. man trenger ikke være et supermenneske for å jobbe på Kiwi.