View Single Post
En liten update.
Til dere som har sendt meg informative og hjelpende innslag både her og på privatmeldinger, tusen takk. Jeg vet mye bedre nå hvordan jeg skal tre frem med å prøve diverse løsninger og medisiner. Akkurat nå gjør jeg research på løsningene dere har kommet frem med når jeg kan, og har heldigvis ett lite "team" med bekjente som også leser om det på siden.

Jeg kan relatere veldig mye til innlegget til akasha06, med triptansprøyter, hyppighet og uføre.

Sitat av akasha06 Vis innlegg
Jeg fikk diagnosen cluster hodepine for 17-18 år siden. Hodepinen oppførte seg i mange år slik som cluster pleier å gjøre, med perioder på 4-6 uker med daglige anfall et par ganger i året. For 7-8 år siden begynte anfallene å komme oftere og oftere, etter hvert jevnt spredd utover hele året. Det endte til slutt med at jeg ble uføretrygdet for noen år siden...
Jeg har hele tiden brukt imigran i sprøyteform for å stoppe smertene. Imigran fungerer bra for å stanse smertene, men har en del bivirkninger. Jeg har også fått oksygen som jeg kan puste inn under anfallene, men det har aldri fungert godt for meg.
Vis hele sitatet...
Og selvom ingen tilfeller er like, så er det veldig fint for meg å se at noen ble friskere, og det gjorde meg genuint glad. Det er ikke noe som skjer meg så ofte om dagen, jeg trengte den!

Om noen lurer på hva planen er for øyeblikket, så er det en rekke med psykadeliske stoffer, botox i hodet, en ny langtvirkende migrenesprøyte, cannabisprodukter og de få pillene jeg ikke testet enda. Det er ett veldig vidt og rart spekter av løsninger for samme problemet, jeg vet.

Igjen, tusen takk for de gode ordene og at dere har tatt tiden til å hjelpe. Tråden var veldig vanskelig for meg å skrive, men angrer ikke ett sekund. Lots of love.
Sist endret av Throwawaybruker; 19. juli 2019 kl. 06:32.