View Single Post
Sitat av Throwawaybruker Vis innlegg
Jeg har faktisk tenkt på å ta små doser psykadilske stoffer over en periode for å se om det kan ha en positiv virkning, blir anbefalt å prøve dette overaskende ofte selvom det er snakk om ulovlige medikamenter. Hjelper ikke helt på nervene at det er utenfor loven.

Hoved problemet er jo at dette ikke er noe jeg kan enkelt hente ut fra ett apotek, og må klare å først finne noen jeg vet selger legitime og trygge stoffer. Er ikke så veldig keen på å få flere problemer ut av det enn goder, så er viktig for meg jeg vet jeg tar nøyaktig det jeg vil ta, og ikke noe "fake".
Vis hele sitatet...
Det er der fleinsopp er så fint, du unngår mye av problematikken med kjøp på det svarte markedet. Du trenger ikke møte en eller annen sketchy fyr du ikke kjenner, eller være redd for at det ikke er det han sier. Fleinsopp er fleinsopp, det eneste «problemet» i så måte er at styrken varierer. Det kan på sett og vis forbigåes, blant annet ved å tørke soppen, og ved å ta bare litt av gangen.

Nå må man jo selvsagt lære seg å korrekt identifisere den, og aldri spise noe man er usikker på.