View Single Post
Lyrica har uten tvil de verste abstinensene jeg har opplevd. Jeg trodde oxy, alko, cola osvodv. var en tøff prosess for noen år siden. Det var piece of cake i forhold.
Lå bare og ristet og svetta i senga, med ufattelige negative tanker i 5 dager. Når den perioden var over, så satt jeg igjen med angst, følte meg skikkelit deppa, så tiltaksløs at man ikke orker å gjøre noe med det et par uker. Har vel egentlig fortrengt hele greia så litt usikker på tidshorisonten.
Er en person som alltid går cold turkey da jeg syns det er best å bare få det overstått. Men med akkuratt disse vil jeg sterkt anbefale å trappe ned.

Har 2 i familien og ei bekjent som også opplevde dette helvete. På den andre siden har jeg også hørt om folk som klarte det helt fint. Men tror de trappet ned i eget tempo. Og kanskje for det foreskrevet mot smerter og ikke mot angst eller til missbruk.

Kan også legge til at min psykriater har fortelt mange historier om akkuratt disse. Og forstod ikke hvordan dette fortsatt kunne være et c-preparat. Det ble vel heldigvis nylig b-prep.

Tror det kan hjelpe på å tenke at det faktisk er lyrica som er grunnen til abstinens symptomer. Kan tenke meg det er mange som har gått igjenom dette uten å tenke at dette er årsaken. Da det var et uskyldig c prep i fåreklær
Sist endret av Xele; 14. februar 2019 kl. 08:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.