View Single Post
La cannabis på hylla etter å røkt meg kontinuerlig igjennom ungdomsskolen, følte da minimalt med abstinenser men sparka fotball 2-3 dager i uka da, nå går det mest i sofaligging og noen dager her og der med sosiale aktiviteter. Så spekulerer om det var grunnen til at overgangen gikk så smoth. Var noen svette netter den første uka, mer irritabel og ikke spesiell god konsentrasjon. Nå er det en annen sak, leddene og musklene mine blir såre, skjelvinger kan forekomme, psyken blir enda verre, lunta er kortere, svetten renner og hetetoktene meller sin ankomst store deler av dagen, spesielt på kvelden. Skal sies at i ungdomsskole tia gikk det 95% i grønt. Nå er det omtrent kun bruningen som gjelder. Når vi drar det enda et hakk lenger, det med å slutte daglig inntak av oralt hasj, så kan du gange de vanlige symptomene med 2.5, og suget blir mye, mye verre. Selv føler jeg ikke at hodet mitt har tatt så mye skade av bruken min, annet enn oralt. Da blir hukommelsen mer grøt enn benzo. Er dog ute av daglig inntak nå, og holder det helst med en dag imellom, forsøker så klart å vente mer enn en dag. Men da blir det fort byttet ut med noen piller og litt alkohol. Alt i alt, er ikke daglig cannabis inntak noe å spøke med, om du er rette person for at det skal gå tyngre ut på den psykiske helsa. Når det er sagt, så er det fryktleig mange som kommer seg unna i en fei med daglig røyking, samme om det er brunt eller grønt. Oppfordrer dog andre til å ikke bruke hver dag, da du blir sløvere, selv om du ikke merker det selv. I tillegg er det veldig mye mer morsomt når det ikke er hver dag