View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dere som snakker om svetting og skjelving, driver dere med noe som helst fysisk aktivitet?

Jeg har noen år med røyking bak meg nå, er vel ca 16-17 år når jeg teller etter, jeg var ikke så ung som trådstarter når jeg startet men var ikke mer enn 4 år bak ham.
Jeg har en periodevis veldig fysisk jobb, driver litt turgåing og slikt i mellom og, men disse symptomene dere nevner høres nesten overdrevet ut.
Det verste jeg har vært borte i er å våkne litt klam og svett på morgenen etter, smått irritabel i sinnet men ellers det meste greit. Alltid litt tungt å starte men så fort jeg er i gang så blir jeg bare klarere og mer hyper for hver dag som går når jeg tar pauser.
Så prøv noe jogging og trening, da mener jeg bli ordentlig sliten, ikke bare en lett jogg slik at du såvidt blir litt andpusten, men litt spasering, litt jogging over lengre tid så du får brukt opp litt energi.
Kroppens endorfiner vil hjelpe noe på "suget" og man føler seg generelt mer avslappet og balansert når man har fått blåst av litt trykk, å bare sitte forran pc/tv/forskanse seg inne er ikke noe enkelt om man skal holde seg unna røykinga: Tankene kan ende rundt hasj og røyking.

Som 21 åring har du egentlig ikke modnet helt enda, du er fremdeles i utvikling og hele greia med usikkerheten man har om hva man skal bruke livet sitt på henger over en. Ta hver dag som den kommer, det blir nok bedre.