View Single Post
Sitat av etsi Vis innlegg
Der kan dere se fordommene og uvitenheten til norsk gamerungdom, noe jeg vil tro illustrerer resten av Norge også.
[/url]
Vis hele sitatet...
Tenk om du hadde levd etter din egen lære.

Forsøker du å få monopol på å dømme folk?

Skal du få toleranse må du vise toleranse!

Sitat av mrcat Vis innlegg
HMen igjen, gamergenerasjonen er ikke akkurat de smarteste, da det å døgne for å game CS og drikke redbull er kult, yo. Kanskje de burde sosialisere seg litt for å faktisk få litt innsikt i hvor mange som faktisk røyker?
Vis hele sitatet...
Her er også en som vil ha monopol på å fordømme.

Hvordan kan du kritisere drikking av redbull samtidig som du forsvarer bruk av Cannabis?

Jeg tror det er vondt å skyte seg selv i foten, men jeg vet ikke for jeg har ikke prøvd. Det anbefalles uansett ikke!

OG btw: Jeg syns det er greit om folk har egne meninger så lenge de respekterer at andre også har egne meninger. Innlegg av typen her som syns redbull er forkastelig og i neste setning syns de som syns cannabis er så teite for dem veit ikke hva dem snakker om, er helt forkastelig.

Folk må få lot til å syns at Cannabis er farlig. Og fokk må få syns at Redbull er kult. Til og med CS må folk få syns er kult. det er ikke sånn at cannabisfilket har monopol på egne meninger.

Opinoions are like assholes, everybody has one!

Sitat av Parasitic Vis innlegg
En grunn til at mange tror at hasj er så avhengighetsskapende kan vel være at enkelte dealere smører hasjen med kokain ellerno og selger det på elva. og når kidsa som ikke har noen å skaffe av, hva gjør de da? Jo de går på elva og leter etter noe å røyke og da blir dem jo avhengig av kokainen, og da tror uvitende folk at man blir avhengig av det..
Vis hele sitatet...
Eller så er det enda enklere enn som så.

Hasj blandes ofte i Tobakk og tobakk kan man bli avhengig av.

Finnes mye man kan bli avhengig av forøvrig:

Sjokolade, Cola, Melk og ikke minst Kaffe, en alt dette er jo lovlig!

Problemet med cannabis og cannabis miljøet er nok følgende: istedenfor å gjøre uvitenhet til fienden har man gjort de uvitende til fienden.

"Dophuer", Redbull drikkere og "Alkovrak" slå dere sammen og slåss mot overformynderiet og ikke med hverandre.