View Single Post
Jeg har det delvis på samme måte,er såpass 'heldig' at mine nærmeste venner har prøvd, gjør det selv, eller rett og slett bare godtar det. Men litt mindre nære venner, bekjente og pappa er stokk imot dette. Pappa er egentlig en ganske liberal type som har sett mye og gjort mye, og jeg trodde også da at han etterhvert ville se fakta og etterhvert tøye seg litt. Men, NEI!! Han står fortsatt like hardt på meningen sin. Og på hvilket grunnlag?? Det er farlig, begynner du å røyke hasj, er dèt det samme som at du begynner med andre stoffer, du mister hjerneceller og blir dum, du kan dø osv...
Dette gjelder også de som ikke vet at jeg gjør det, altså mine bekjente o.l...
Det irriterer meg at de kan være så blinde for fakta, men, man kan ikke klandre dem heller. De aller fleste har vokst opp i et samfunn der cannabis er et stort tabu. Det er mye feil info ute å går.

En av mine aller beste venner var delvis imot at jeg røykte, men ga beskjed om at hun ikke ville si sin fullstendige mening før hun hadde prøvd det selv, for hun følte ikke at hun hadde noe grunnlag på å uttale seg, uten en anelse på hve dette var i det hele tatt.
Hun har nå prøvd et par ganger, kommer mest sannsynlig ikke til å gjøre det igjen, men er heller ikke imot det