View Single Post
Sitat av gulunderstrek Vis innlegg
Unnskyld meg, men er det greit å være kriminell på høyt nivå så lenge man har fast jobb, førerkort på diverse, og generelt sett god orden på livet sitt?
Vis hele sitatet...
Det har jeg ikke påstått, men dette var for å sette litt perspektiv på ting..
Den andre siden av krigen (utlendingene) er en 100% organisert, kriminell gjeng..
HA på en annen side, er ikke en organisasjon som driver med kriminalitet som sin hovedgeskjeftigelse, de har faktisk veeeeldig mange andre ting og drive med..
Og det er heller ikke alle i HA som er vanekriminelle, drapsmenn eller torpedoer.. noen gjør faktisk ikke så mye mer ulovlig enn å røyke seg en joint i ny og ne..

Det er som xtapolapocetl sier, de fleste har bare hørt det negative om dem i media, sett svære langhåra menn med hodeskalletættiser kjøre motorsykkel i flokk, syns at de har sett farlige ut og da fått "bekrefta" det bildet media har malt av dem..

Sitat av hva Vis innlegg
Elmuncho tror du ikke det samme ville skjedd hvis du hadde gått rett inn til et HA kontor(eller hva det var ) ?

Denne tråden har en rasistisk tone, skulle tro at de fleste her sympatiserer med HA fordi de sloss mot andre kriminelle som består av ikke-vestlige folk. HA er et INTERNASJONALT kriminelt nettverk, hvis du tror HA er noe bedre enn de andre kriminelle gjengene så tenk litt over 10 år tilbake da mc-krigen i skandinavia foregikk.
Vis hele sitatet...
Jeg VET at dette ikke hadde skjedd om jeg rett inn i et HA kontor
HA hadde heller ikke lagd seg kontor midt i Christiania, fylt det med agressive tullinger og latt døra stå åpen..

Om du føler at denne tråden har en rasistisk tone fordi den siden som ikke blir sympatisert mest her er innvandrere, så understreker vel det bare hvor useriøs din mening om denne saken er..
Som sagt så er det forskjell på Mafia og Mc-klubb..
Sist endret av El MunchoGrande; 31. juli 2009 kl. 11:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.