Tråd: Path of Exile
View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Digger dette spillet! Spiller en lvl 35 templar, har også en lvl 20ish witch jeg klarte å fucke opp såpass med talents at den neppe overlever frem til 30. Man må nesten sette seg noen mål lang tid i forveien for ikke å gå seg vill i den enorme talent-skogen.

Systemet i bakgrunnen virker mye mer solid enn i Diablo 3. F.eks har man ikke de vanvittig skjeldne items med vanvittig lav droprate. Istedet har man grå blå og gule items som dropper med random stats, som man kan justere f.eks stats, gemfarger og gemslots på med å bruke items man får fra å selge trash items. Så hvis du finner en grå dårlig hjelm som har mange gemslots med riktige farger, kan man bruke ressursene sine til å oppgradere det til et gult item, for så å justere stats selv til du får den riktig.

Da har da selv laget en av de beste items for klassen din\speccen din ved å gamble med currency items istedet for å måtte vente et år på riktig drop eller bruke ei halv månedslønn på AH. Når du så har laget den prefekte hjelmen kan du faktisk med riktig item duplikere den så du har to perfekte hjelmer!
Spillet virker vanvittig avansert, føler meg fortsatt som en skikkelig noob og det er mange skills jeg ikke aner hva gjør.
Annbefaler youtube kanalen til Kripparian for noen tips og for et innblikk i hvor vanvittig mange valg man har og hvor avansert spillet kan være.
Sist endret av Bothrops; 1. mars 2013 kl. 08:44.