View Single Post
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det finnes omtrent ingen av disse legene, dessverre. I en perfekt verden ville det åpenbart vært slikt, men vi lever fortsatt i en verden der folk med rusproblemer blir sett på som satans avkom.

Finner du en lege som hører på deg, og gir deg de medisinene du faktisk spør etter(ikke helt ukritisk da) så bør du virkelig ta vare på hen! Jeg hadde det før, men hen mistet dessverre lisensen siden det var flere personer som begynte å utnytte han. Trist.
Var fantastisk å ha en lege hvor jeg selv kunne si hva jeg ville ha, så fikk jeg det utskrevet, så lenge han var enig, noe han som regel var.
Vis hele sitatet...
Yes, jeg har aldri møtt henne fysisk engang. Hun ga meg resept kun basert på «cv’en» min med innleggelser osv. Ser hun har strålende anmeldelser av pasientene sine, noe som ikke er vanlig i helse bransjen. Blir spennende å se hva hun sier evt gir meg da jeg kommer på møte. I mitt tilfelle er alt bedre en alkoholen og det vet psykologen og legen min synd vi ikke har et system satt opp for at folk skal få det de trenger, trygt.