View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du sier du skjønner at USA har et oxy/opiat problem. Tenker du at du selv har et oxy/opiat problem? Eller tenker du bare teste litt og så gi deg før det blir et problem? Jeg spør for jeg er litt der selv. Jeg tester litt opiater og koser meg med det en sjelden gang. Samtidig vet jeg at det er å gamble litt med livet. Siden jeg vet hvor god rusen er, så kan det bli lett å ty til om livet skulle bli veldig kjipt en gang. Da må man på en måte ta forhåndsregler og tenke igjenom hvor fort man kan ende opp med å bli både psykisk og fysisk avhengig.
Vis hele sitatet...
Vel. Jeg har hatt et opiat problem. Tok daglig 400-600 mg tramadol i nesten 2 år.

Og jeg har tatt 8-10g kratom daglig i 1 år ca.

Både tramadol og kratom har jeg sluttet med nå. Men kan fort havne på igjen.

Tror jeg totalt har vært avhengig og slutta så starta igjen med tramadol 5 eller 6 ganger. Tatt 400-600 mg i alt fra 4 mnd til 1 år så slutta, så starta igjen. Kodein har jeg også vært daglig bruker av.

Opiater er mitt "drug of choice". Alle opiater er noen jeg bare... elsker

Så for å svare på det du spurte om. Jeg har vært avhengig av de svake opiatene og kjent på withdraws from hell. Spesielt tramadol withdraws for det var seratonin withdrawl OG opiat withdrawl samtidig..

Men gang på gang ble jeg avhengig igjen.. Det var alltid: Okay nå skal jeg kun bruke det 1 gang i uka, plutselig var det 2, så 3, så daglig...

Tørr ikke tenke på withdraws (abstienser altså) om jeg hadde poppa 80mg oxy daglig i 1 år, det er en vei jeg ikke vil se enden av. Vet hvor fort avhengig jeg blir av opiater, unskyldingene jeg gir megselv for å ta det flere ganger i uken. Så derfor SKAL jeg ikke drive med oxy for ofte. Helst aldri igjen, men det er ønsketenkning