View Single Post
webdings
fuzzy76's Avatar
Trådstarter
Nedjusterte headerene litt. Dette gjør meg litt nervøs, for jeg frykter at jeg kan ødelegge "balansen" i typografien opp mot andre elementer.

Postene skal aldri dukke opp i samme feed fordi jeg forsøker holde på illusjonen av to separate blogger.

Innleggslista viser ikke sitt fulle potensiale. Det er kun de 5 siste som har ut utdrag, resten etter det vil kun vises med tittel. Dette pga manglende paginering (se README for forklaring). Men har påspandert meg en lenke der jeg har brukt utdrag, men kun der. Dette *kan* se rart ut når nesten av innholdet kommer, så jeg må revurdere det da.

Tilbakeknapper synes jeg er unødvendig. Jeg nekter.

Trodde alle var inneforstått med "klikke på logo"-konvensjonen, men la inn en "Forside"-lenke til test først i menyen.

Jeg la også til ordet "blogg" bak norsk og engelsk. Gjør det intensjonen min med bloggen klarere? Er intensjonen min teit?

Jeg la til underline av lenker inne i selve sideinnholdet.

La også til en liste med 3 siste innlegg fra begge seksjonene nederst på forsiden.

Du har rett i at enkelhet var det jeg forsøkte å gå for (minimalisme). Men jeg ser også at enkelte ting ikke vil komme helt til sin rett før jeg importerer alt innholdet. Jeg er ikke langt unna å få det til nå. Driver å omkategoriserer innholdet, og er nesten i mål. Gud bedre jeg skrev mye cringe-worthy for 15 år siden...
Sist endret av fuzzy76; 13. april 2018 kl. 20:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.