Tråd: ABDL
View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Som andre fetisher og kinks så henger det igjen fra barndommen. Vedkommendes barndom, som setter griller i hodet på akkurat den personen. Det vil ikke si at de tenner på barn i bleier, eller har pedofile tanker. De vil bare gjennoppleve eller vri på ting de selv har opplevd som barn. For å sitere Dr Drew: "Oh the trauma"

Hadde nok løfta et øyenbryn hvis noen fortalte meg at det var greia dems, men jeg tror vi måtte ha vært såpass loka på psykedelia eller amfetamin for å i det hele tatt prate om noe sånt, så kanskje jeg hadde vært mer nyskjerrig.

Når det er sagt så lurer jeg på om vi kanskje har gått litt vel langt i å skulle dele alle våre uvanlige tendenser. Er det noe man ville fortalt familien, isåfall hvorfor? Kollegaer på jobben? Facebook?? Er helt for å føle seg komfortabel med seg selv, men et fullstendig skamløst samfunn byr meg imot. For all del, kos dere. Men ikke forvent at alle skal forstå det.

Hvis det var null skam rundt fetishen, hadde det vært like spennende? Veit ikke hva som driver voksne folk som går med bleier, men er ikke det at det er tabu litt pirrende?
Sist endret av Bothrops; 4. februar 2019 kl. 03:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.