View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har også status som ikke pålogget på Messenger, så han vet heller ikke om jeg faktisk har lest meldingene eller ikke.
Vis hele sitatet...
Man kan se om meldingene er mottatt og alle vet at de fleste har på forhåndsvisning av meldinger som dukker opp på telefonen uten at man trenger å åpne de. Man kan også se at meldingene er lest så fort de åpnes selvom man har status som ikke aktiv på chatten

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vurderer å svare og skrive noe sånt som "Tror du ikke jeg har prøvd det? Kanskje skulle prøve igjen da siden du påminte meg". Og deretter blokkere.
Vis hele sitatet...
Nei det gjør du ikke. Det er manipulasjon til de grader og det er ikke riktig å skyldbelegge han for at du sliter eller skulle velge å ta livet ditt!

Fortell han på en voksen måte at du ikke har ment å være dust men at du sliter så mye og da isolerer du deg fra venner og omverdenen og ber om at han forstår og gir deg tid. Du kan slenge på at du syns det er hyggelig at han spør deg om å finne på ting selvom du ikke orker å svare fordi det er hyggelig å vite han fortsatt vil inkludere deg.
Oppfør deg voksent og ikke på hans nivå